Crazy day!

Hello! Vilken dag asså! Eller rättare sagt vilken morgon.

Ja skulle ja 7.15 bussen imorse, när vi hade åkt typ 5 minuter så möter vi en buss i en backe, och hon kommer inte upp... då blir hon tvungen att backa tillbaka hela vägen, där står vi då typ i 10 minuter^^ sen när hon är nere så ska busschafören ge oss plats så vi kan åka förbi, men det går inte så bra så vi blir kvar där i 10 minuter oxå.

Sen när vi väl är ute på motorvägen så blir det stopp, hur mkt bilar som helst... när vi är inne istan och jag hoppar av spårvagnen, så ser jag mitt tåg åka, Röv på de asså! så då blir jag tvungen att vänta, men då sa dem i högtalarna att alla tåg från Göteborg till Alingsås är inställda pga att det står en lastbil på tågbanan...

Då blir jag tvungen till att sätta mig på en annan buss som går in till Gråbo, och den tog typ 30 fittminuter, sen där inne fick jag byta till Lerums bussen... o den resan tog typ 8 minuter lite snabbare :) Jag var ju inte så jätte glad innan de att jag fick redan på att mitt slutbetyg i datakunskap är MVG!

Hahah detta var en morgon som jag inte vill ska hända igen!

 I and my sweet dog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0